Lukijat

maanantai 13. kesäkuuta 2016

HUOMENNA

Jeee, huomenna lähdetään!

Huomen aamulla 7.35 lento Pariisiin lähtee Helsinki-Vantaan lentokentältä ja oon tosi innoissani. Vielä ei jännitä, mut yöllä kun kolmen aikaa lähetään ajelee kentälle nii sit varmaa vähän jo jännittää!
 Pakkaukset on vielä vähän kesken, mut suurimmanosan oon saanu matkalaukkuun tungettua. Huomenna luvassa on pientä kaupunkikierrosta bussilla ja seine-risteily. Keskiviikkona mennään Disneylandii. Tästä tulee jotain niin upeeta!

Mun ryhmään kuuluu mun lisäks 12 muuta suomalaista + ohjaaja ja ollaan tutustuttu jo meidän yhteisessä whatsapp ryhmässä. Kaikki vaikuttaa tosi mukavilta, ja tiedän jo valmiiks et meistä tulee hyviä ystäviä! 

Fiilikset on tällähetkellä tosi hyvät. Mua ei erityisesti stressaa mikään, mikä on hyvä juttu. Eniten jännitän taskuvarkaita tai ylipäätään tavaroiden häviämistä mut toivotaan että kaikki menee hyvin ja saan nauttia reissusta. Katotaan jos saisin jo Ranskassa tehtyä postausta, netti rajottaa aika paljon kirjottamista. 

Oli aika lame postaus, mut nyt meen tekee viimeset pakkaukset, moikka!

inka





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti